Darmowy Ebook – „Nowy Marketing” Dominika Kazanowskiego

Opublikowane: 22 lipca 2009 | Aktualizacja: 26 stycznia 2010 | Kategorie: Darmowe

Nowy Marketing - darmowy ebook

Nowy Marketing - darmowy ebook

Dziś premierę ma nowy eksiążkowy cykl pod jakże ciekawie brzmiącą nazwą „Józek Śledzi Darmochę”. W ramach tejże, jakże szczytnej akcji będziemy wspólnie wyszukiwali w sieci darmowych materiałów, głównie i przede wszystkim ebooków, audiobooków i eprasy.

Na pierwszy ogień idzie, moim zdaniem bardzo wartościowy ebook. Właściwie tej publikacji nie trzeba reklamować, wystarczy, że przedstawię jej autora, którym jest Dominik Kazanowski, uznany ekspert od emarketingu, autor i bloger. Udostępnił on zupełnie za darmo świetną publikację traktującą o reklamie w nowych mediach. „Nowy Marketing” to kompendium wiedzy dla emarketerów. Co autor mówi o swojej książce ?

W założeniu książka ma przybliżać podstawowe dane dotyczące internetu i marketingu online. Skierowana jest do osób, które zajmują się reklamą, marketingiem, PR, są studentami, właścicielami małych i średnich przedsiębiorstw.

W książce znajdą się także wszystkie niezbędne pojęcia związane z marketingiem w sieci, wyniki badań oraz przykłady realizacji kampanii w internecie.

Ebook znajduje się na blogu Dominika i można go pobrać tutaj. Serdecznie polecam !

PS. Już niedługo pojawią się kolejne darmowe eksiążki. Fajnie byłoby gdybyśmy ten cykl tworzyli wspólnie, dlatego jeśli traficie na trop jakiejś wartościowej darmowej publikacji, lub sami stworzyliście coś takiego, Józek będzie wdzięczny za info pod adresem – jozek@eksiazki.az.pl.

O autorze
Cześć! Z tej strony Mateusz. Piszę tu o połączeniu dwóch niezwykle interesujących dziedzinach, czyli technologii i czytelnictwie, które w niesamowity sposób łączą się w „nowym czytaniu”. Moje teksty znajdziesz także na noweczytanie.pl, a mnie na twitterze i .